Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: reklamy telewizyjne
...Komisja stwierdza, że nie ma jasnego i jednoznacznego dowodu na to, że ceny na duńskim rynku
reklamy telewizyjnej
były systematycznie i konsekwentnie obniżane przez politykę cenową TV2.

...above, the Commission concludes that there is no clear and equivocal evidence that the Danish
television advertising
market was systematically and consistently depressed due to TV2's pricing beh
Na podstawie wcześniej podanych danych Komisja stwierdza, że nie ma jasnego i jednoznacznego dowodu na to, że ceny na duńskim rynku
reklamy telewizyjnej
były systematycznie i konsekwentnie obniżane przez politykę cenową TV2.

In view of what has been indicated above, the Commission concludes that there is no clear and equivocal evidence that the Danish
television advertising
market was systematically and consistently depressed due to TV2's pricing behaviour.

...Komisja stwierdza, że nie ma wyraźnego i jednoznacznego dowodu na to, że ceny na duńskim rynku
reklamy telewizyjnej
były systematycznie i konsekwentnie obniżane przez zachowania cenowe TV2.

...the above, the Commission concludes that there is no clear, unequivocal evidence that the Danish
television advertising
market was systematically and consistently depressed as a result of TV2’s pri
W świetle powyższego Komisja stwierdza, że nie ma wyraźnego i jednoznacznego dowodu na to, że ceny na duńskim rynku
reklamy telewizyjnej
były systematycznie i konsekwentnie obniżane przez zachowania cenowe TV2.

In view of the above, the Commission concludes that there is no clear, unequivocal evidence that the Danish
television advertising
market was systematically and consistently depressed as a result of TV2’s pricing behaviour.

Porównywanie cen
reklam telewizyjnych
wymienionych w cennikach nie jest więc miarodajne.

It is therefore not relevant to compare listed prices in
television advertising
.
Porównywanie cen
reklam telewizyjnych
wymienionych w cennikach nie jest więc miarodajne.

It is therefore not relevant to compare listed prices in
television advertising
.

Zachowanie monopolistyczne stacji telewizji publicznej na rynku sprzedaży
reklam telewizyjnych
mogłoby być stwierdzone, gdyby przy wyższym średnim wskaźniku GRP i wyższej cenie GRP (premia za siłę...

...would be found to have engaged in anticompetitive behaviour on the market in the sale of
advertising
slots if, given that a higher average GRP results in a higher GRP price (the premium for
Zachowanie monopolistyczne stacji telewizji publicznej na rynku sprzedaży
reklam telewizyjnych
mogłoby być stwierdzone, gdyby przy wyższym średnim wskaźniku GRP i wyższej cenie GRP (premia za siłę oddziaływania) ceny GRP oferowane przez obydwie stacje telewizji publicznej były wyraźnie niższe od cen stosowanych przez TF1 i M6.

The public broadcasters would be found to have engaged in anticompetitive behaviour on the market in the sale of
advertising
slots if, given that a higher average GRP results in a higher GRP price (the premium for power), the GRP prices charged by the public broadcasters were appreciably lower than those charged by TF1 and M6.

Oprócz definicji
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży do niniejszej dyrektywy powinno się wprowadzić szerszą definicję handlowego przekazu audiowizualnego, która jednak nie powinna obejmować...

In addition to
television advertising
and teleshopping, a wider definition of audiovisual commercial communication should be introduced in this Directive, which however should not include public...
Oprócz definicji
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży do niniejszej dyrektywy powinno się wprowadzić szerszą definicję handlowego przekazu audiowizualnego, która jednak nie powinna obejmować emitowanych bezpłatnie ogłoszeń dotyczących usług publicznych ani akcji charytatywnych.

In addition to
television advertising
and teleshopping, a wider definition of audiovisual commercial communication should be introduced in this Directive, which however should not include public service announcements and charity appeals
broadcast
free of charge.

Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży, lokowanie produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi...

The principle of separation should be limited to
television advertising
and teleshopping, product placement should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise, and...
Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży, lokowanie produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi inaczej, a niektóre ograniczenia ilościowe powinny zostać zniesione.

The principle of separation should be limited to
television advertising
and teleshopping, product placement should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise, and some quantitative restrictions should be abolished.

Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży, a lokowanie produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi...

The principle of separation should be limited to
television advertising
and teleshopping, and product placement should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise.
Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do
reklamy telewizyjnej
i telesprzedaży, a lokowanie produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi inaczej.

The principle of separation should be limited to
television advertising
and teleshopping, and product placement should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise.

Powinien zostać przyjęty limit spotów
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych wynoszący 20 % godziny zegarowej obowiązujący również w porach największej oglądalności.

A limit of 20 % of
television advertising
spots and teleshopping spots per clock hour, also applying during ‘prime time’, should be laid down.
Powinien zostać przyjęty limit spotów
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych wynoszący 20 % godziny zegarowej obowiązujący również w porach największej oglądalności.

A limit of 20 % of
television advertising
spots and teleshopping spots per clock hour, also applying during ‘prime time’, should be laid down.

Jednak limit spotów
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych wynoszący 20 % godziny zegarowej pozostaje w mocy.

However, the limit of 20 % of
television advertising
spots and teleshopping spots per clock hour remains applicable.
Jednak limit spotów
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych wynoszący 20 % godziny zegarowej pozostaje w mocy.

However, the limit of 20 % of
television advertising
spots and teleshopping spots per clock hour remains applicable.

Dlatego należy znieść limit dzienny, a utrzymać godzinowy limit
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych.

Therefore the daily limit should be abolished, while the hourly limit should be maintained for
television advertising
and teleshopping spots.
Dlatego należy znieść limit dzienny, a utrzymać godzinowy limit
reklamy telewizyjnej
i spotów telesprzedażowych.

Therefore the daily limit should be abolished, while the hourly limit should be maintained for
television advertising
and teleshopping spots.

Prywatni nadawcy, jak Grupa RTL i ProSiebenSat.1, są czynni na międzynarodowych rynkach
reklamy telewizyjnej
i praw do filmów, gdzie konkurują z innymi nadawcami i spółkami telekomunikacyjnymi.

CSBs like RTL Group and ProSiebenSat.1 are internationally active on the markets for
television advertising
and for film rights, where they compete with other broadcasters and telecommunications...
Prywatni nadawcy, jak Grupa RTL i ProSiebenSat.1, są czynni na międzynarodowych rynkach
reklamy telewizyjnej
i praw do filmów, gdzie konkurują z innymi nadawcami i spółkami telekomunikacyjnymi.

CSBs like RTL Group and ProSiebenSat.1 are internationally active on the markets for
television advertising
and for film rights, where they compete with other broadcasters and telecommunications companies.

Wszyscy nadawcy prywatni, których dotyczy omawiany środek, reprezentowani są na rynkach
reklamy telewizyjnej
i praw filmowych, gdzie konkurują z innymi nadawcami oraz spółkami telekomunikacyjnymi...

...present measure compete with other broadcasters and telecommunication companies in the markets for
television advertising
and film rights [77].
Wszyscy nadawcy prywatni, których dotyczy omawiany środek, reprezentowani są na rynkach
reklamy telewizyjnej
i praw filmowych, gdzie konkurują z innymi nadawcami oraz spółkami telekomunikacyjnymi [77].

All commercial broadcasters concerned by the present measure compete with other broadcasters and telecommunication companies in the markets for
television advertising
and film rights [77].

...które środek ten wywiera wpływ, takie jak rynek zakupu i sprzedaży praw do transmisji oraz rynek
reklamy telewizyjnej
dotyczącej produktów pochodzących z innych państw członkowskich przeznaczonych

The affected markets, such as the purchase and sale of
broadcasting
rights and
TV advertising
for products from other Member States intended for sale in Denmark, are subject to trade between Member...
Rynki, na które środek ten wywiera wpływ, takie jak rynek zakupu i sprzedaży praw do transmisji oraz rynek
reklamy telewizyjnej
dotyczącej produktów pochodzących z innych państw członkowskich przeznaczonych do sprzedaży na terytorium Dani, stanowią obszar wymiany handlowej między państwami członkowskimi [90].

The affected markets, such as the purchase and sale of
broadcasting
rights and
TV advertising
for products from other Member States intended for sale in Denmark, are subject to trade between Member States [90].

...ograniczeń przedziałów czasowych, prowadzić działalność na francuskim rynku komercyjnej
reklamy telewizyjnej
, konkurując z innymi nadawcami.

...at the end of 2011, France Télévisions will continue to play an active role in the French
televised
commercial
advertising
market, albeit with slot restrictions, in competition with the othe
Do upływu terminu zniesienia reklam komercyjnych z końcem 2011 r. France Télévisions będzie nadal, mimo wprowadzenia ograniczeń przedziałów czasowych, prowadzić działalność na francuskim rynku komercyjnej
reklamy telewizyjnej
, konkurując z innymi nadawcami.

Until the deadline for the discontinuance of commercial advertising at the end of 2011, France Télévisions will continue to play an active role in the French
televised
commercial
advertising
market, albeit with slot restrictions, in competition with the other broadcasters.

Komisja również zwraca uwagę, że według strony wnoszącej skargę faktyczna konkurencja na rynku
reklamy telewizyjnej
nie odbywa się na poziomie cen podanych w cennikach lub w średnich cenach GRP lub...

The Commission also notes that the complainant maintains that in fact operators on the
television advertising
market do not compete either on listed prices or on the average GRP or TRP prices as...
Komisja również zwraca uwagę, że według strony wnoszącej skargę faktyczna konkurencja na rynku
reklamy telewizyjnej
nie odbywa się na poziomie cen podanych w cennikach lub w średnich cenach GRP lub TRP, tak jak to podano wyżej.

The Commission also notes that the complainant maintains that in fact operators on the
television advertising
market do not compete either on listed prices or on the average GRP or TRP prices as presented above.

Komisja zwraca również uwagę, że według skarżącego faktyczna konkurencja na rynku
reklamy telewizyjnej
nie ma miejsca na poziomie cen podanych w cennikach ani w średnich cen GRP lub TRP, tak jak...

The Commission also notes that the complainant maintains that competition in the
television advertising
market is actually played out neither
through
the listed prices nor
through
the average GRP or...
Komisja zwraca również uwagę, że według skarżącego faktyczna konkurencja na rynku
reklamy telewizyjnej
nie ma miejsca na poziomie cen podanych w cennikach ani w średnich cen GRP lub TRP, tak jak przedstawiono wyżej.

The Commission also notes that the complainant maintains that competition in the
television advertising
market is actually played out neither
through
the listed prices nor
through
the average GRP or TRP prices as presented above.

TVDanmark przedłożyła także analizę cen
reklamy telewizyjnej
na rynku duńskim opracowaną przez Copenhagen Economics.

TVDanmark also submitted an analysis of pricing for
television advertising
on the Danish market prepared by Copenhagen Economics.
TVDanmark przedłożyła także analizę cen
reklamy telewizyjnej
na rynku duńskim opracowaną przez Copenhagen Economics.

TVDanmark also submitted an analysis of pricing for
television advertising
on the Danish market prepared by Copenhagen Economics.

TvDanmark przedłożyła także jako część swej argumentacji analizę cen
reklamy telewizyjnej
na rynku duńskim opracowaną przez Copenhagen Economics.

...also submitted in support of their arguments an analysis of pricing on the Danish market in
television advertising
prepared by Copenhagen Economics.
TvDanmark przedłożyła także jako część swej argumentacji analizę cen
reklamy telewizyjnej
na rynku duńskim opracowaną przez Copenhagen Economics.

TvDanmark also submitted in support of their arguments an analysis of pricing on the Danish market in
television advertising
prepared by Copenhagen Economics.

Jak Komisja stwierdziła w decyzji dotyczącej pomocy państwa dla France 2 i France 3, na rynku
reklam telewizyjnych
istnieje pozytywny związek pomiędzy średnią liczbą kontaktów i średnią ceną za...

...relationship between the average number of contacts and the average net price per contact in the
television advertising
market [91].
Jak Komisja stwierdziła w decyzji dotyczącej pomocy państwa dla France 2 i France 3, na rynku
reklam telewizyjnych
istnieje pozytywny związek pomiędzy średnią liczbą kontaktów i średnią ceną za kontakt [91].

As the Commission held in its decision on State aid for France 2 and France 3, there is a positive relationship between the average number of contacts and the average net price per contact in the
television advertising
market [91].

Na rynku
reklam telewizyjnych
istnieje bezpośrednia relacja pomiędzy średnią liczbą kontaktów i średnią ceną za kontakt – do takiego wniosku doszła Komisja również w przypadku decyzji dotyczącej...

...relationship between the average number of contacts and the average net price per contact in the
television advertising
market.
Na rynku
reklam telewizyjnych
istnieje bezpośrednia relacja pomiędzy średnią liczbą kontaktów i średnią ceną za kontakt – do takiego wniosku doszła Komisja również w przypadku decyzji dotyczącej pomocy państwowej dla France 2 i France 3.

As the Commission held in its decision on State aid in favour of France 2 and France 3, there is a positive relationship between the average number of contacts and the average net price per contact in the
television advertising
market.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich